Actividad Extraescolar Visita al Ximnasiu

El pasaú llunes 2 d’avientu, los alumnos de bachillerato foron al ximnasiu del polideportivu municipal a facer delles actividaes deportives. Ye de mención el fechu de que’l PDM de Siero sufragara parte del costu la actividá collaborando col departamento d’educación física na promoción, ente la mocedá, de la práctica d’actividá física nel tiempu llibre.

Les actividaes que se ficieron foron:

Usu del ximnasiu: Partes del ximnasiu, usu correctu del mesmu dende’l puntu de vista cívicu y de la seguridá y la salú.

Esguilada en rocódromo: habilidades básiques

Aero fitness: execución de movimientos con peses llixeres al ritmu de la música.

Aerobox: movimientos de boxeo con música (ensín contactu)

Los oxetivos que se traten del algamar son:

1. 1.            Poner en práctica'l programa de condición física desendolcáu na clase.
  2. 2.            Utilizar de forma segura, saludable, cívica y eficaz los materiales y l'equipamientu qu'ufierta una instalación deportiva en xeneral y un ximnasiu en particular.
  3. 3.            Conocer nueves formes de práctica d'actividá física qu'amplíen les sos posibilidaes de tiempu llibre.
  4. 4.            Averar al alumnu al so entornu de referencia favoreciendo la integración nel mesmu.
  5. 5.            Respetar los equipamientos públicos como patrimoniu de toos.
  6. 6.            Valorar l'esfuerzu público y común que supon el caltenimientu d'actividaes ya instalaciones municipales asina como’l beneficiu qu'ello trai pal ciudadanu.{oziogallery 222}